viernes, 15 de noviembre de 2013

Observacions

Bon dia pel de matí!

Després d'un dia un tant estressant el d'ahir on em vaig agoviar jo soleta en com començar a buscar pis... he decidit no agoviar-me, ja veurem el que passa i com ens va la busqueda.

Després d'aquesta pausa de 4 anys a Holanda, si ha estat com premer el botó de pausa a la meva vida i ara ja li puc donar al Play, segueixo fent observacions Coolhunteres! És divertit! Anyways, avans d'ahir vaig entrar a una botiga que es diu ROSSMANN, és una drogueria/perfumeria on venen una mica de tot, des de shampoos a panyals. Em va crida molt l'atenció la quantitat de diferent tipus de balsams labials que tenen, tots els colos i sabors i aromes que puguis imaginar. Això si, no m'esperava tobar-me un balsam de Coca-
Cola:


LIP SMACKER:

 

Lip vol dir llavi i smacker prové de "Smack" que vol dir petó.

Com podeu veure vosaltres mateixos el balsam és de color marronos, i olora i tasta exactament com aquells dolços de goma en forma d'ampolla de vidre de coca-cola, sabeu quins dic?




Ahir al vespre vam anar a "LEAP", una petita sala a Alexanderplatz on fan expos i performances. Ahir hi havia un home amb un sintetiztador analogic i un noi tocant el saxo mentre que seguia no se quin tipus de partirura feta per ell especialment amb un programa. Vaja que no em vaig enterar massa.



 



No hay comentarios:

Publicar un comentario