martes, 12 de noviembre de 2013

Ja som aquí!




Hola hola!

Aquí estem, finalment, a Berlin!
Després de 10 anys volent i no atrevint-me, finalment les coses s'han posat de cara per viatjar i instal·lar-me en aquesta gran ciutat. Dic 10 anys perquè des que vaig entrar a 1r de medicina que he volgut viure una temporada a Berlin, però sempre per una cosa o una altre no he pogut, però ara si, ja estem aqui!

Vam arribar, en Nenad (la meva parella) i jo ahir al vespre. Viatjar en tren des dels Països Baixos fins aquí no està malament, són unes 7h de viatge des de The Hague, es passen volant i el tren es força més còmode que l'avió, amb la gran avantatja: poder viatjar amb tooooot l'equipatge necessari. Si ens haguéssiu vist, semblàvem gitanos. Tan se val, ara ja som aquí, en un pis de lloguer per a un mes. Es troba situat al barri de Neukölln, Sud-est Berlines, una de les zones més pobres en plena gentrificació. Estem entre una gran avinguda Sonenallee Strasse (amb supermercats i queviures i forns de pà Turcs) i un carrer ple de cafès i bars, Wesertrasse. Molta gent jove entre moltes cares sospitoses.

L'apartament és maquíssim, tan de bo ens poguéssim instal·lar definitivament aquí. Té un dormitori, una sala d'estar, bany i cuina, és molt acollidor i totes les finestres donen a un gran pati interior amb un castanyer amb un color preciós.

Ara ens toca fer tràmits, sim card alemanya, torbar un pis, registrar-me... balablabla.


L'anècdota del dia es que em comprat un USB stick per poder tenir Internet al pis: hem hagut de firmar 5 papers!!! I després em queixava de les burocràcies holandeses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario