martes, 4 de febrero de 2014

Diffraktion


ai mi! by Klara Ravat


 Neonist exersice by Florian Cramer


Klara & Jodie


Transformation by Klara Ravat


blabla blibli


(L)


Alguns dels membres de LaborBerlin 



Finalment tenim Internet al pis, després de gairebé un mes i mig esperant el tècnic va passar-se per casa i va donar d'alta la línia de telèfon.

Les tres últimes setmanes han sigut bastant mogudetes, positivament mogudes. Vaig estar per Barcelona 4 dies, tot el desplaçament només per un examen de psicobiologia de la UOC. Des de Barcelona vaig fer via cap a Holanda, on vam organitzar una exposició d'instal·lacions en forma de  pel·lícules en 16mm. Eren 7 membres del Filmwerkplaats repartits entre dos espais a Rotterdam, aprofitant que el film festival acabava de començar i que aquell cap de setmana molts dels brillants del cinema experimental estaven voltant per la ciutat. Allà em vaig allotjar a casa de la Jutu i l'An3, em van fer sentir com una reina, més còmode impossible.

En tornar cap a Berlin em vaig endur un programa de pel·lícules del Filmwerkplaats per a projectar en l'esdeveniment (Diffraktion) que es va celebrar el passat dissabte a Villa Neukölln a Berlin. Durant Diffraktion es van projectar 2 programes i un documental, a més a més, de dos concerts i després una petita festa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario